Twitter Buzz

ULUBIONE

Special offer

Jestem Zuza, 13 latka, zapaśniczka, dziewczyna z wielkimi aspiracjami, w przyszłości pani inżynier. Interesuję się fotografią, sportem i muzyką. Mój blog będzie praktycznie o wszystkim! Poprzez niektóre posty będę chciała przekonać moich czytelników do tego, że zapasy to najpiękniejszy sport na świecie!


Zdjęcia - Nikon D3100
e-mail - zuzazeta.blog@spoko.pl

Contact us

STATYSTYKA

Awesome Places

Awesome Places

Follow us on FB :P

Zeta354 kopiowanie wzbronione pod groźbą kary.. Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWATORZY

ARCHWIUM

Szczera do bólu?

Ten post odzwierciedla zupełnie i w stu procentach mnie. Ja, dziewczyna z charakterkiem, jestem - nie przesadzając- szczera do bólu. Uważam to czasami za wadę, czasami za zaletę. Lubię mówić ludziom co o nich myślę wprost, a nie to ukrywać, lub udawać, że jest inaczej. To mnie dołuje - to, że kogoś okłamuję. Po co kłamać, jak można powiedzieć komuś prawdę. Nie, nie hejtuję non stop, ale gdy coś, co mi sie nie podoba, a przykuje moją uwagę może zostać poważnie z krytykowane. Jednak nie mówię nie chwaleniu. Jeśli np. na Facebook'u znajde dwa rysunki - jeden kompletnie brzydki, a drugi śliczny, to wiadomo jaka ocena będzie. Jak najbardziej szczerze staram się wyrażać i wiem, że wiele osób tego nie lubi. Staram się nie być - dosadnie mówiąc - chamska, ale nie chcę też być szarą myszką, która nigdy nikomu nie powiedziała nic szczerze i wszystko jej się ''podoba''. To nie mój typ człowieka. Gdy wejdę na bloga, a on mi sie nie spodoba nie wkleję tekstu '' Jaki fajny blog, zajrzę tu częściej'' - co to to nie. Nigdy w życiu tak nie zrobiłam. Po prostu klikam czerwonego iksa i już nie wracam! Wielu osobom nie podoba sie moje podejście do życia. Mówią, że się spinam. Ja tak nie uważam. Gdy mówię szczerą prawdę jestem po prostu sobą i nigdy się nie obwiniam, nawet gdy pod moim komentarzem pojawi się mnóstwo kolejnych typu jaka to ja nie jestem... Wyrażam zdanie, ale staram się nie obrażać - taka jestem!

A Wy? Szczerość to Wasza cecha, czy jednak wolicie nie naruszać czyichś uczuć? Wyraźcie swoje zdanie w komentarzach!
Pozdrawiam!


2 komentarzy:

  1. Ja żyję ukrywajac 98% prawdy i emocji.
    chyba nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełne odzwierciedlenie mnie! Ciekawe..

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa WYŁĄCZONA! Licze na komentarz i obserwację odwdzięczam się :****