Twitter Buzz

ULUBIONE

Special offer

Jestem Zuza, 13 latka, zapaśniczka, dziewczyna z wielkimi aspiracjami, w przyszłości pani inżynier. Interesuję się fotografią, sportem i muzyką. Mój blog będzie praktycznie o wszystkim! Poprzez niektóre posty będę chciała przekonać moich czytelników do tego, że zapasy to najpiękniejszy sport na świecie!


Zdjęcia - Nikon D3100
e-mail - zuzazeta.blog@spoko.pl

Contact us

STATYSTYKA

Awesome Places

Awesome Places

Follow us on FB :P

Zeta354 kopiowanie wzbronione pod groźbą kary.. Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWATORZY

ARCHWIUM

Wakacyjne postanowienia!

Cześć! Od dzisiaj zaczynam nową historię w blogowaniu, zaczynam prowadzić bloga sumiennego, ciekawego, bez zbędnego przynudzania! Mam nadzieję, że z każdym postem liczba czytelników będzie się zwiększać i niedługo będzie Was - widzów - tutaj spora grupka!

Jako, że wakacje właśnie się zaczęły to pora wziąć się w garść i zapisać listę wakacyjnych postanowień. Nie jest ich u mnie jakoś szczególnie wiele, ale są one naprawdę - przynajmniej dla mnie - dość trudne do wykonania. Ja jednak podołam wyzwaniu i sprostam wszystkim przeszkodą, które pojawią się na drodze do osiągnięcia zamierzonego celu. Czy warto mieć takie postanowienia? Oczywiście, że tak! Możemy dzięki nim sprawdzić się, zobaczyć na ile rozbudowany jest nasz chart ducha i odwaga! Ja zaczynam od dziś i mam nadzieję, że nie przestanę ani na jeden dzień!


1. Będę codziennie biegać! - Tak ... To planuję już od dawna, za czym idzie to, że strasznie się lenię. Natomiast już dzisiaj przebiegłam co nie co - niby marne 2 kilometry, ale lepsze to niż nic! Przy okazji zbieram pieniądze dla niepełnosprawnych w aplikacji Endomondo! Bardzo polecam Wam tę aplikację - jest świetna! Biegać będę sama, albo z małą grupką wsparcia - zobaczymy!
2. Nie będę jeść słodyczy itp - W OGÓLE!  - Od pewnego czasu staram się nie jeść niczego niezdrowego, ale niestety czasem ''zgrzeszyłam''. Mimo że wakacje są czasem odpoczynku, to ja nie zamierzam stopować. Zdrowe odżywianie pełną parą! A do tego oczywiście piję samą wodę - z tym nie mam problemu już od paru miesięcy.
3.Będę spędzać mało czasu przed komputerem - to zadanie wykonalne i je wykonam na pewno, ale nie martwcie się - na blogu będę aktywna jak nigdy! Chcę to po prostu ograniczyć. Częściej będę aktywna poprzez urządzenia mobilne!
4. Kupię nowe buty zapaśnicze - tak, to postanowienie spełni się już niedługo - jak tylko na konto wpłynie moje stypendium naukowe zamawiam moje cudne Asics Cael V4.0! Te buty są przecudowne- moje obecne natomiast są mi o wiele za duże i niestety zaatakowane przez psa, za czym idzie trochę poprzegryzane! Czas na zmianę!
5. Zorganizuję''profesjonalną' sesję zdjęciową! - mam już plan i modelkę, jeszcze tylko organizacja. Wyczekuję ciepła, wręcz gorąca, słońca i całego wolnego dnia! Plan mam, mam nadzieję, że uda mi się go zrealizować.
Myślę, że to tyle jeśli chodzi o moje wakacyjne plany/postanowienia! Po wakacjach podzielę się z Wami efektami mojej pracy!

Mam nadzieję, że ten post będzie dobrym początkiem nowego, lepszego bloga!
Serdecznie Was pozdrawiam i zapraszam na kolejne osty na moim blogu!

8 komentarzy:

  1. Ja też jestem strasznym leniem i mam bardzo słomiany zapał. Twoje postanowienia są całkiem podobne do moich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam w planach się trochę poruszać i ograniczyć słodycze :) Chcem wykorzytać czas wakacyjny na maksimum :)
    http://madejwrobel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Będę tu wpadać częściej!
    Może wspólna obserwacja?
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chyba będę biegać w wakacje,jeśli będę miała w sobie dużo motywacji :) Tez mam postanowienie ze słodyczami, idzie mi nieźle już 2 tyg.nie jem :)
    Czy mogłabym prosić o obserwację z twojej strony?:) Oczywiście ja też obserwuję :**
    katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa WYŁĄCZONA! Licze na komentarz i obserwację odwdzięczam się :****