Twitter Buzz

ULUBIONE

Special offer

Jestem Zuza, 13 latka, zapaśniczka, dziewczyna z wielkimi aspiracjami, w przyszłości pani inżynier. Interesuję się fotografią, sportem i muzyką. Mój blog będzie praktycznie o wszystkim! Poprzez niektóre posty będę chciała przekonać moich czytelników do tego, że zapasy to najpiękniejszy sport na świecie!


Zdjęcia - Nikon D3100
e-mail - zuzazeta.blog@spoko.pl

Contact us

STATYSTYKA

Awesome Places

Awesome Places

Follow us on FB :P

Zeta354 kopiowanie wzbronione pod groźbą kary.. Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWATORZY

ARCHWIUM

A co z moją przyszłością?

Witajcie! Nie wiem, czy Wy zastanawiacie/zastanawialiście się nad wyborem szkoły ponadgimnazjalnej będąc jeszcze w szkole podstawowej? Ja wstępny kierunek podjęłam mniej więcej w połowie niedawno zakończonego roku szkolnego. Profil - MatFiz. Jeśli chodzi o rodzaj szkoły to zdecydowanie technikum, a jakie? Budowlane! Czytałam troszkę o tym kierunku i bardzo mi się spodobał. A co potem? Potem, jeśli nadal będę trenować zapasy, to wstąpię do Wojskowego Klubu Sportowego i  do Zespołu Sportowego Sił Powietrznych w Poznaniu. Pójdę też na studia - na Politechnikę Poznańską! bardzo chciałabym zostać inżynierem budowlanym. Mam nadzieję, że to nie kolidowałoby z treningami. Zobaczymy, co czas pokaże!
Wiem natomiast, że jeśli życie nie sprawi mi wielkiej przyjemności, to psychologa mam jak w banku - Weronikę, u której wstępną ''kurację'' zaczynam już niedługo. Mam nadzieje, że mimo to, że Weronika totalnie nie zna się JESZCZE na psychologii, to pomoże mi przejść przez trudny etap mojego życia. Psychologiczny wątek było oczywiście żartem, jednak Wera rzeczywiście chce być psychologiem, przynajmniej na chwilę obecną!

Kim chcecie zostać w przyszłości? 



12 komentarzy:

  1. Ja po gimnazjum myślę nad szkołą plastyczną ale nie jestem pewna czy sobie pradze, a w przyszłości? Zawsze marzyłom o wykonywaniu tatuaży :D

    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykonywanie tatuaży? Ciekawe zajęcie, nie powiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Poza wątkiem o trudnym etapie w życiu - moim zdaniem jesteś niesamowicie rozsądną dziewczyną, co mnie tak zaskoczyło, że jeszcze raz przeczytałam posta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezbyt rozumiem o co chodzi. W sensie dlaczego poza wątkiem o trudnym etapie w życiu? Napisałam, że to żart.
      Dziękuję za miłe słowo.

      Usuń
    2. Nie zabrzmiało do końca jak żart, ale i tak podziwiam, że masz coś w głowie, a nie jak Twoje rówieśniczki. Naprawdę dobry blog, dodaję do obserwowanych i będę zaglądać :)

      Usuń
    3. Ah, w tym sensie. Rozumie, inni sądzą inaczej - inni inaczej.
      Dziękuję!
      Każde miłe słowo ( i nie do końca miłe też) jest dla mnie bardzo ważne! :)

      Usuń
  4. Ja teraz idę do liceum na profil turystyczno-językowy z rozszerzoną matematyką :) Chciałaby iść w przyszłości na ekonomię ;)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekonomia również ciekawy kierunek, kiedyś nad nim myślałam. W prawdzie lubię matematykę, wszytskie obliczenia itp. ale i tak przystaję na inżynierii :)

      Usuń
  5. @A jaki Ty byś chciała? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okej, ale musisz mi wszystko opisać, kolumny, nagłówek, wygląd postów. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myśle nad szkoło pielegniarska ;) zapraszam do siebie. Co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa WYŁĄCZONA! Licze na komentarz i obserwację odwdzięczam się :****