Twitter Buzz

ULUBIONE

Special offer

Jestem Zuza, 13 latka, zapaśniczka, dziewczyna z wielkimi aspiracjami, w przyszłości pani inżynier. Interesuję się fotografią, sportem i muzyką. Mój blog będzie praktycznie o wszystkim! Poprzez niektóre posty będę chciała przekonać moich czytelników do tego, że zapasy to najpiękniejszy sport na świecie!


Zdjęcia - Nikon D3100
e-mail - zuzazeta.blog@spoko.pl

Contact us

STATYSTYKA

Awesome Places

Awesome Places

Follow us on FB :P

Zeta354 kopiowanie wzbronione pod groźbą kary.. Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWATORZY

ARCHWIUM

W DŻUNGLI MIŁOŚCI

Wczoraj zaczęłam czytać książkę pt. " W Dżungli miłości'', która została napisana prze Beatę Pawlikowską. O czym jest? O życiu. Czytam ją jeden dzień, a już prawie skończyłam - tak mnie zaciekawiła. A nie powiem, żeby była specjalnie cienka. 

Dokładnie jest to książka o tym, jak nie stać się leniwcem, co zrobić gdy jest się alkoholikiem, o miłości, o byciu wojownikiem i wielu, wielu innych bardzo ciekawych rzeczach. Cały czas, gdy słyszałam o tej i innych książkach Beaty Pawlikowskiej sądziłam, że to tytuły dla dorosłych, ale zaczynając ją stwierdziłam, że wcale tak nie jest. Nie ważne czy ma się 13, 30 czy 60 lat warto tę książkę przeczytać, bo jest bardzo mądrze napisana i na pewno dużo zmieni w moim życiu. Mam zamiar zdecydowanie przeczytać kolejne książki tej autorki!
Czytaliście jakąś jej książkę? 

Dzisiaj tak króciutko z braku czasu! ;) 

10 komentarzy:

  1. Arizona <3 ! I książka wygląda na ciekawą, chętnie bym przeczytała ;)
    http://claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny, odkąd Arizona jest w Biedronce ( inaczej nie mam jej gdzie kupić ) to pije codziennie <3
      Książka naprawdę godna polecenia! <3

      Usuń
  2. świetne blog! naprawdę kawał dobrej roboty! :) zapraszam na swój również: http://horyzontalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie czytałam tej książki, ale wygląda na prawdę ciekawie :) Może się kiedyś skuszę ;P
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam, niektórzy powinni przeczytać ją co najmniej 69 razy albo więcej! ;)
    Pzdr. Chłodna Suka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam nigdy żadnej książki tej pani :) Możliwe, że się skuszę na jakąś :)
    http://agnieszka-bawi-sie-w-bloggera.blogspot.com/ Zapraszam, blog z przmyśleniami :) Zostaw komentarz z linkiem do bloga, a na pewno wpadne :)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa WYŁĄCZONA! Licze na komentarz i obserwację odwdzięczam się :****