Twitter Buzz

ULUBIONE

Special offer

Jestem Zuza, 13 latka, zapaśniczka, dziewczyna z wielkimi aspiracjami, w przyszłości pani inżynier. Interesuję się fotografią, sportem i muzyką. Mój blog będzie praktycznie o wszystkim! Poprzez niektóre posty będę chciała przekonać moich czytelników do tego, że zapasy to najpiękniejszy sport na świecie!


Zdjęcia - Nikon D3100
e-mail - zuzazeta.blog@spoko.pl

Contact us

STATYSTYKA

Awesome Places

Awesome Places

Follow us on FB :P

Zeta354 kopiowanie wzbronione pod groźbą kary.. Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWATORZY

ARCHWIUM

Pisanie książki?

Tak.. Pisanie książki.. Dla wielu osób książki ogólnie są rzeczą nudną - jeszcze około pół roku temu sama tak uważałam, ale gdy zaczęłam czytać serię Dom Nocy przekonałam się do tekstu zapisywanego na kartkach. Niedawno sama postanowiłam zacząć pisać książkę - nie, nie mam zamiaru jej wydać... Chyba! Fajnie by było mieć choć jeden egzemplarz swojego własnego dzieła. Jeśli wytrwam do jej końca, to postaram się ją chociaż wydrukować, jakoś spiąć - na pamiątkę okresu, kiedy miałam czas na takie dość spontaniczne rzeczy.

Czym może być książka?
Jeśli ma się bogatą wyobraźnią, jak na przykład ja, książka może być rzeczą, gdzie nasza bujna wyobraźnia może zostać umieszczona. Ja osobiście lubię wymyślać różne wydarzenia związane z moją osobą i niekoniecznie, które teraz mam zamiar umieścić w mojej powieści.

O czym może być książka?                                                          
Chyba o wszystkim. Moja będzie o koniach, miłości...
O to jej krótki zarys :
" Para nastolatków - Weronika i Kamil -, z wspólną pasją - jeździectwem, żyje pełnią życia, życiem pełnym miłości, szczęścia i zaufania. Razem trenują, razem jeżdżą na zawody i razem zajmują czołowe miejsca. Planują wyjazd na Mistrzostwa Polski. Jednak pewnego dnia konia Weroniki kupuje Oladawna miłość Kamila, która zerwała z chłopakiem tuż przed swoją przeprowadzką do Hiszpanii. Po powrocie stara się odzyskać chłopaka, którego nadal kocha. On odwzajemnia to uczucie, lecz kocha też Weronikę - czy ich związek przetrwa, czy też rozpadnie się pod wpływem niezakończonej miłości?"

Co sądzicie? Jak dla mnie zapowiada się OK jeśli tylko wszystko pójdzie po myśli.

Według mnie pisanie własnej książek ( a przede wszystkich ich czytanie!) jest rzeczą bardzo pozytywną, pożyteczną i ciekawą!
Jeśli nie czytacie książek, to zacznijcie - to daje naprawdę wiele korzyści, a do tego jest bardzo przyjemne!

Lubicie książki?
A może ktoś z Was też pisze własną powieść?

PS. Jutro wyjeżdżam nad morze, do Ustronia Morskiego ( jesli będziesz, podejdź - nie gryzę! ), więc nie wiem czy będę mieć czas na dodawanie notek, postaram się jednak do Was zajrzeć!!


KOSZULA - H&M, OKULARY - NN, BRANSOLETKI - ALLEGRO

10 komentarzy:

  1. Fajnie, że piszesz :) Mam nadzieję, że kiedyś zobaczę twoją książkę na półce w sklepie, bo na prawdę ciekawie się zapowiada :) Ja zaczynam pisać swoją powieść też o jeździectwie i może jakiś miłosny wątek się pojawi, ale to przyjdzie z czasem :)
    http://my--magic--world.blogspot.com/2014/07/juz-po.html
    Zapraszam na krótką relację z moich wakacji rodzinnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było , gdyby moja książka była na sklepowej półce, jednak szczerze w to wątpię :)

      Usuń
  2. Ciekawie się zapowiada. Śliczne zdjęcia. Obserwuję.;)
    http://enjoy-your-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś też pisałam książkę z koleżanka bardziej w temacie fantastyki :) 70 stron napisałyśmy, a potem się pokłóciliśmy i nic już z tego nie wyszło a przy ostatniej awarii komputera nawet to mi przepadło :(
    Masz błąd w zdaniu "Według mnie pisanie własnej książek ( a przede wszystkich ich czytanie!) jest rzeczą bardzo pozytywną, pożyteczną i ciekawą!" - chodzi mi o "własnej książek" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to szkoda, że przestałyście pisać :/
      Faktycznie! Dzieki, za poprawkę :)

      Usuń
  4. początki ciekawe, zapowiada się nieźle ;)
    ładna koszula ; )

    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię czytać książki i wiele razy chciałam napisać swoją własną ale nigdy nie potrafiłam zacząć :) Życzę powodzenia. Bardzo ładna bransoletka :)

    http://mylifenata.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna bransoletka. Udanego wyjazdu ;3

    http://hello-rainbowww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa WYŁĄCZONA! Licze na komentarz i obserwację odwdzięczam się :****