Twitter Buzz

ULUBIONE

Special offer

Jestem Zuza, 13 latka, zapaśniczka, dziewczyna z wielkimi aspiracjami, w przyszłości pani inżynier. Interesuję się fotografią, sportem i muzyką. Mój blog będzie praktycznie o wszystkim! Poprzez niektóre posty będę chciała przekonać moich czytelników do tego, że zapasy to najpiękniejszy sport na świecie!


Zdjęcia - Nikon D3100
e-mail - zuzazeta.blog@spoko.pl

Contact us

STATYSTYKA

Awesome Places

Awesome Places

Follow us on FB :P

Zeta354 kopiowanie wzbronione pod groźbą kary.. Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWATORZY

ARCHWIUM

A może vlog?

Ostatnio zaczęłam planować i doszłam do wniosku, że zacznę częściej i może trochę regularniej nagrywać vlogi. Tak, sama w to nie wierzę. A co mnie do tego skłoniło? WY! Dostałam już parę mejli, z prośbą o to, by nagrywac filmiki. Ostatnio pisaliście mi w wiadomościach, że chcecie abym nagrała haul z nad morza, więc takiż film nagram jak tylko wrócę!
Mam w planach jeszcze jeden film, którego na razie Wam nie zdradzę.
JAKIE FILMY CHCIELIBYŚCIE ZOBACZYĆ?
 O PROPOZYCJĘ PROSZĘ W KOMENTARZACH! ;D


4 komentarzy:

  1. wow, marzy mi sie pojechac nad polskie morze. Jak pogoda? Dopisuje?
    zapraszam do wspolej obserwacji i do obejrzenia projektowanych i szytych przeze mnie ubran. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda - świetna!
      Dlaczego nie możeesz pojechać nad nasze morze? :/

      Usuń
  2. Kocham polskie morze, czekam na vlogi.

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, chociaż chciałabym pojechać nad Morze Srodziemne!
      Początek tego tygodnia! :)

      Usuń

Weryfikacja obrazkowa WYŁĄCZONA! Licze na komentarz i obserwację odwdzięczam się :****