Twitter Buzz

ULUBIONE

Special offer

Jestem Zuza, 13 latka, zapaśniczka, dziewczyna z wielkimi aspiracjami, w przyszłości pani inżynier. Interesuję się fotografią, sportem i muzyką. Mój blog będzie praktycznie o wszystkim! Poprzez niektóre posty będę chciała przekonać moich czytelników do tego, że zapasy to najpiękniejszy sport na świecie!


Zdjęcia - Nikon D3100
e-mail - zuzazeta.blog@spoko.pl

Contact us

STATYSTYKA

Awesome Places

Awesome Places

Follow us on FB :P

Zeta354 kopiowanie wzbronione pod groźbą kary.. Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWATORZY

ARCHWIUM

Wojsko?

Huh, jestem! 2 dni przed wyjazdem nad morze ( znowu..) postanowiłam tutaj zajrzeć, odświeżyć i coś powiedzieć!

Od niedawna moim celem życiowym, poza wygraniem Igrzysk Olimpijskich i zdobyciem tytułu Inżyniera Budowlanego, jest dostanie się do wojska - konkretnie do Zespołu Sportowych Sił Powietrznych w Poznaniu. Już kiedyś o tym wspominałam, w poście o mojej przyszłości. Dziś jednak chciałabym zgłębić ten temat ( Nie wiem czy dobrze sformułowałam te zdanie ). Skąd wziął się ten pomysł? Teoretycznie klub Grunwald Poznań, w którym chciałabym w przyszłości trenować jest klubem wojskowym, co za tym idzie "współpracuje" z wojskiem. Większość jego zawodników, zawodniczek należy do wojska. Chciałabym pójść w ich ślady. Zastanawiam się czasami jednak, czy za te parę, paręnaście lat moja psychika i sprawność fizyczna będzie nadal tak wysoka jak teraz i czy po prostu będę się do owej jednostki nadawać. Czemu lotnictwo, a nie chociażby wojsko lądowe? Zawsze od "małego" pasjonowałam się w pewnym stopniu samolotami. Co dziwne zbierałam ich modele, jeździłam na pokazy, byłam parę razy na drzwiach otwartych w Krzesinach, gdzie mogłam zobaczyć F-16, którymi swego czasu bardzo sie podniecałam. I chyba stąd wziął się ten pomysł. Zawsze ciągnęło mnie do samolotów, o dziwo nigdy żadnym nie leciałam. Pewnie to fajne przeżycie, ale pasażerskie samoloty sa troche jak dla mnie za spokojne. Chciałabym kiedys polecieć jako pasażer ( nie chce być pilotem) F-16, którego pilot wykonywałby przeróżne akrobacje itp. itd. Takie małe must have?
Nie chcę zostać jakimś nie wiadomo kim ( przepraszam, ale nie znam na tyle dobrze stopni wojskowych ). Chce być zwykłym szeregowym dobrze pełniącym swoją służbę. W końcu muszę być też zapaśniczką i Panią Inżynier, która będzie dowodziła wieloma, wieloma budowami - w Polsce jak i za granicą!

A co Wy sądzicie o wojsku? Może ktoś z Was się wybiera?

Krótko i informacyjnie. OD 17 DO 24 SIERPNIA NIE MA MNIE, JESTEM NA OBOZIE, NIE DODAM POSTÓW, ALE NA E-MAILE BĘDE ODPISYWAĆ!!!!!
Pozdrowionka! :)

11 komentarzy:

  1. jej! ale masz plany na przyszłość :o
    naprawdę super! ja mam 18 i nadal nie do końca wiem co chcę robić w przyszłości a ty masz takie plany... pozazdrościć i oczywiście życzę żeby wszystkie się spełniły ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, takie tam M A R Z E N I A ; )
      Na pewno znajdziesz coś, czym będziesz chciała się w życiu zajmować, no i chyba nie masz wyjcią! :P

      Dziękuję !
      Ja z kolei życze Tobie, aby wybór Twojego zawodu był jak najbardziej trafny! :D

      Usuń
  2. marzyłam wojsku od młodych lat bardzo chciałam iśc do klasy wojskowej ale tam trzeba byc silnym nie tylko fizycznie ale tez psychicznie, nie dała bym sobie rady z przenoszeniem jakiś ciężarów czy czegoś xd super pomysł ale do zrealizowanie jego potrzeba ci mnóstwo czasu poświęcenia i wsystkiego innego ! powodzenia !

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do klasy wojskowej się nie wybiorę nawet :P
      Po prostu wstąpię do wojska z klubu i tyle ;p
      Psychika jest bardzo potrzebna.. Jesli trenoałabyś siłę, dałabyś radę przenosić wszelakie ciężary!

      Dzięki!

      Usuń
  3. udanego wyjazdu ;))
    masz bardzo ambitne plany na przyszłość, swietnie!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog!

    http://piankaofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu? haha

    Na pewno Twoje plany, jesli już owe znajdziesz , będą bardzo interesujące! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam książkę Danielle Steel pt.: ''Skrzydła'' jest o kobiecie, która została pilotem <3
    Polecam ! :)
    Idź za głosem serca i rób to w czym jesteś dobra, a na pewno ze wszystkim sobie poradzisz ! :)
    Pozdrawiam :)

    http://scenariuszmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez myslam o wojsku i nadal nie jestem pewna co do tego. Pozyjemy zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa WYŁĄCZONA! Licze na komentarz i obserwację odwdzięczam się :****