Twitter Buzz

ULUBIONE

Special offer

Jestem Zuza, 13 latka, zapaśniczka, dziewczyna z wielkimi aspiracjami, w przyszłości pani inżynier. Interesuję się fotografią, sportem i muzyką. Mój blog będzie praktycznie o wszystkim! Poprzez niektóre posty będę chciała przekonać moich czytelników do tego, że zapasy to najpiękniejszy sport na świecie!


Zdjęcia - Nikon D3100
e-mail - zuzazeta.blog@spoko.pl

Contact us

STATYSTYKA

Awesome Places

Awesome Places

Follow us on FB :P

Zeta354 kopiowanie wzbronione pod groźbą kary.. Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWATORZY

ARCHWIUM

Bardzo ciekawy początek wyjazdu..


PIERWSZE PIĘĆ LINIJEK PRZECZYTAJ TYLKO JEŚLI CI SIĘ NUDZI :)
"Mój wakacyjny wyjazd do Ustronia Morskiego zaczął się od gorączki i ogromnego bólu gardła. Temperatura sięgnęła u mnie chyba 40 stopni, a przełyk wczoraj bolał mnie jeszcze bardziej niż dzisiaj - jednym słowem było źle. Po powrocie położyłam się spać, bo w noc przeddzień wyjazdu spałam zaledwie 2 godziny. Gdy się obudziłam, nafaszerowałam się Apapami i poszłam znów spać. Po przebudzeniu - jak ręką odjął - czułam się dobrze, z wyjątkiem gardła. Ale co ja będę się Wam tu wyżalać...

Przejdźmy do tego iż...
Pogoda w Ustroniu jest, że tak powiem - zajebista. Słońce świeci niemiłosiernie, opaliłam się już bardzo mocno. Woda jest trochę zimna - dzisiaj sięgnęła 15  stopni, dzisiaj się nie kąpałam ( ani wczoraj ), ale jutro - jeśli nie przyjdą zapowiadane burze to na pewno zamoczę się cała, dzisiaj ledwo do pasa. Tak ogólnie mówiąc, to do plaży mam dość daleko, ok 400m, ale nie jest źle. Jedzenie w miarę w porządku, gdzie chodzić jest - fajna promenada, która doszłam dzisiaj do pobliskich Sianożęt. Pierwszy raz w Ustroniu byłam 5 lat temu. Od tego czasu wiele się tutaj zmieniło - zdecydowanie na lepsze!

Nie wiem ogólnie, co mam Wam jeszcze napisać. Żeby zrozumieć, trzeba zobaczyć, jak to mówi... em.. zapomniałam kto tak mówi. Aczkolwiek jeśli chcecie wybrać się na fajne wakacje, to Ustronie Wam bardzo, bardzo polecam!
Przesyłam Wam bardzo serdeczne pozdrowienia!
Postaram się napisać do Was jakoś w tygodniu!
PS. Chciałam napisać coś do Was już wczoraj, ale dopiero dzisiaj udało mi się podpiąć pod internet!

2 komentarzy:

  1. Super :* Udanych wakacji <3 Kiedy będzie post o koniach? ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Obecnie nie mam czasu na coś "dłuższego". Kiedyś napewno się za to zabiore :)

      Usuń

Weryfikacja obrazkowa WYŁĄCZONA! Licze na komentarz i obserwację odwdzięczam się :****