Twitter Buzz

ULUBIONE

Special offer

Jestem Zuza, 13 latka, zapaśniczka, dziewczyna z wielkimi aspiracjami, w przyszłości pani inżynier. Interesuję się fotografią, sportem i muzyką. Mój blog będzie praktycznie o wszystkim! Poprzez niektóre posty będę chciała przekonać moich czytelników do tego, że zapasy to najpiękniejszy sport na świecie!


Zdjęcia - Nikon D3100
e-mail - zuzazeta.blog@spoko.pl

Contact us

STATYSTYKA

Awesome Places

Awesome Places

Follow us on FB :P

Zeta354 kopiowanie wzbronione pod groźbą kary.. Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWATORZY

ARCHWIUM

Dobra reklama jest dobra?

Teraz każdy z nas , kto znajduje się w blogosferze, chce by jego blog był superpopularny. Reklamujemy się ile się da. Facebook, Ask, Instagram, Tweeter itp. - na tych wszystkich portalach zostawiamy linki do naszych witryn. Jednak czy to wystarczy? Czy reklama, to zwyczajne pozostawienie linka, w grupie czy w jakimś opisie? Poniżej znajdziecie pare punktów, które powinna zawierać dobra reklama!



1. Przedstaw się - niech potencjalny czytelnik wie, z kim w ewentualności będzie miał do czynienia !

2. Przedstaw bloga - potencjalny widz musi wiedzieć z jakim blogiem ma do czynienia. Jeśli jego tematyka mu nie odpowiada nie zajrzy - może lepiej. Teoretycznie kliknie czerwony krzyżyk i wyjdzie, ale praktycznie są osoby, które od razu zaczną hejtować.

3. Dodaj zdjęcie/zdjęcia ze swojego bloga - czytelnika zachęcą te ładne, dobrej jakości!

4. Nie zapominajmy o zachęcie, która ma jeszcze bardziej przekonać potencjalnego obserwatora. Jednym słowem - perswazja. Czymś musimy zachęcić do kliknięcia linku do bloga.

5. Oczywiście cała nasza reklama musi zawierać link do bloga - bez niego niczego nie będzie!
                                                         
                                                       Przykład reklamy bloga:
Ja - Mam 13 lat, jestem blogerką od 1,5 roku. Moją największą pasją jest sport, zwłaszcza zapasy, które wręcz kocham, za to jakim są cudownym sportem. Jestem wielką fanką FC Barcelony, Usaina Bolta i Kamila Stocha. Po za tym interesuje się również fotografią, czytaniem książek i pisaniem. Wręcz uwialbiam pisac wszelakie opowiadania itp. Uruchamiam przy tym moją jakże bogata wyobraźnię. Jestem szczera do bólu.. Zresztą, nie będę pisac o moim charakterze - jestem po prostu sobą!
Mój blog - Prowadzę go od 1,5 roku. Jest to blog lifestylowy, na którym znajduje się mnóstwo moich autorskich zdjęć, tekstów i przemyśleń. Myslę, że każdy znajdzie coś dla siebie! 

Jeśli szukasz bloga pełnego inspiracji, oryginalnego i ciekawego to mój blog jest właśnie dla ciebie! Drogi czytelniku, jeśli wejdziesz na MOJEGO bloga na pewno się nie zawiedziesz!
http://zuza-zeta.blogspot.com

Zasady reklamy?
Zasada pierwsza : Reklamuj się w 3-4 najbardziej popularnych miejscach ( np. 3 grupy na Facebooku, ktore maja najwięcej członków).
Zasada druga: Nie bądź nachalnym - jeden post reklamowy + post z linkiem do nowej notki na dzień w grupie wystarczy.
Zasada trzecia : Bądź cierpliwym - nowi czytelnicy nie przyjdą od razu - potrzeba na to czasu!

Gdzie ja się reklamuję?
Rzecz jasna na fejsie. Linki o moich ulubionych grup :
KLIK 

Mam nadzieję, że post Wam sie spodobał!
|Co Wy sądzicie o reklamowaniu bloga?
Gdzie sę reklamujecie, jak się reklamujecie?
Chętnie poczytam Wasze opinie!

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa WYŁĄCZONA! Licze na komentarz i obserwację odwdzięczam się :****