Twitter Buzz

ULUBIONE

Special offer

Jestem Zuza, 13 latka, zapaśniczka, dziewczyna z wielkimi aspiracjami, w przyszłości pani inżynier. Interesuję się fotografią, sportem i muzyką. Mój blog będzie praktycznie o wszystkim! Poprzez niektóre posty będę chciała przekonać moich czytelników do tego, że zapasy to najpiękniejszy sport na świecie!


Zdjęcia - Nikon D3100
e-mail - zuzazeta.blog@spoko.pl

Contact us

STATYSTYKA

Awesome Places

Awesome Places

Follow us on FB :P

Zeta354 kopiowanie wzbronione pod groźbą kary.. Obsługiwane przez usługę Blogger.

OBSERWATORZY

ARCHWIUM

Trochę inna historia...

Od wielu, wielu lat znałam Martę. Tylko tyle, że znałam. Poznałyśmy sie u Oli, której jestem ciocią ( czyli kim ona dla mnie jest, bo ciemna masa ze mnie? ) na urodzinach.  Miałyśmy wtedy po 5, 6 lat? Same nie wiemy. I tyle.Widziałyśmy się parę razy na konkursach i raz na festynie w jej szkole, ale nie rozmawiałyśmy ze sobą jakoś specjalnie. Nie powiem, zebyśmy były jakimiś super koleżankami, bo tak nigdy nie było.
Pewnego dnia, stosunkowo dość niedawno wstawiłam swoje zdjęcie na Facebook'u i Marta je skomentowała. Było mi bardzo miło, aczkolwiek byłam zdziwiona jej osobą na moim profilu. Zaobserwowałyśmy swoje IG i komentowałyśmy wzajemnie zdjęcia. Tak, porozumiewałyśmy się przez komentarze.
Kurczę, parę dni temu Marta przełamała się ( chociaż ja też miałam taki zamiar, jednak nie wiedziałam co mam napisac..) i napisała do mnie na czacie na FB. Nie będę przytaczać jej tekstu, ale napisała do mnie, że fajnie by było, gdybyśmy zaczęły się ''koleżankować'' ( hahahaha). Zgodziłam się.
Nie znałam Marty, ale bardzo szybko się poznałyśmy przez GG i nawiązałyśmy wspólny język. Obie nawzajem uważamy siebie za najpiękniejsze ( choć w rzeczywistości tylko Marta jest piękna) sms'ujemy ze sobą, czatujemy i mam nadzieję, że jeszcze w te wakacje się spotkamy!
Tak, spokojnie możemy nazwac sie przyjaciółkami.
Marta, jest moją drugą "internetową" przyjaciółką przez 1 wiadomość ♥

Wiele osób moze uważać, że taka przyjaźń jest niemożliwa, ale ja z Martą jesteśmy tego potwierdzeniem!
Zapraszam na bloga MARTY - Klikik♥

Macie internetowych przyjaciół?

* o dziwo udało mi się przed wyjazdem jeszcze "coś" dodać*

CZYŻ ONA NIE JEST PIĘKNA?!

5 komentarzy:

  1. Ja piękna ? Hahahahaha xd
    Też mam nadzieje że się jeszcze zobaczymy w te wakacje <3

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa WYŁĄCZONA! Licze na komentarz i obserwację odwdzięczam się :****